Wiosna to ulubiona pora roku osób, których hobby stanowi ogrodnictwo. Wraz z początkiem sezonu, każdego roku organizowane są specjalistyczne targi i kiermasze, na których można się zaopatrzyć w nowe nasiona, rośliny, a także sprzęty i akcesoria przydatne przy pielęgnowaniu swojego ogrodu, działki bądź uprawy. Jeśli jesteśmy producentem lub dystrybutorem, warto skorzystać z tej okazji i zaprezentować amatorom ogrodnictwa nasz towar w możliwie najatrakcyjniejszy sposób. Jak to zrobić w namiocie handlowym?
Uczestnictwo w targach i kiermaszach jest działaniem niezwykle pozytywnym w przypadku firm zajmujących się zarówno produkcją, jak i dystrybucją. Już samo wzięcie udziału w takim wydarzeniu jest okazją do wyjścia w stronę swoich konsumentów, a także dotarcia do jeszcze większej liczby potencjalnych klientów.
To również doskonała okazja do zorganizowania np. specjalnego pokazu lub oficjalnej premiery nowej linii towarów lub urządzenia, którego nigdy przedtem nie mieliśmy w naszej ofercie – a dzięki wykonaniu researchu wiemy, że jest to stosunkowa nowość na lokalnym rynku, więc z pewnością będziemy się cieszyć ogromnym zainteresowaniem.
Niezależnie od tego, czy planujemy coś specjalnego, czy po prostu chcemy skupić się na sprzedaży naszych produktów – zawsze będzie nam zależało na tym, aby wyeksponować naszą ofertę w tak atrakcyjny sposób, jak to tylko możliwe. Nic w tym dziwnego – dookoła naszego stoiska będzie rozlokowana nasza bezpośrednia konkurencja, która z pewnością również dołoży wszelkich starań, aby przyciągnąć i zainteresować tę samą grupę klientów. Z tego powodu warto zacząć przygotowania do udziału w wydarzeniu od przygotowania stoiska.
Z drugiej strony, warto wspomnieć o tym, że kiermasze ogrodnicze mogą być różnego rodzaju – i są to nie tylko duże targi, np. ogólnopolskie, w których biorą udział firmy z całego kraju. Na takich prezentujemy nasz towar na własnym stanowisku. Natomiast inną możliwością wykorzystania namiotu handlowego Das Company jest zorganizowanie naszego własnego kiermaszu – bez udziału konkurencji, choć czasem warto zaprosić do udziału kontrahenta. Jeśli np. zajmujemy się dystrybucją sadzonek i nasion, możemy nawiązać współpracę z firmą sprzedającą nawozy – i w ten sposób zapewnimy naszym klientom jeszcze pełniejszą obsługę w ramach jednej wizyty na naszym kiermaszu.
Kiermasz ogrodniczy w namiocie to doskonały sposób na zorganizowanie przestrzeni, w której będziemy prezentować klientom nasiona i sadzonki, a także donice, drabinki, nawozy oraz urządzenia i przyrządy wykorzystywane w ogrodnictwie. Dlaczego namiot handlowy świetnie się w tej roli sprawdzi?
Przejdźmy zatem do kwestii technicznych. Zorganizowanie kiermaszu ogrodniczego w namiocie wymaga przystosowania namiotu do udziału w wydarzeniu. Najważniejszą kwestią jest zastosowanie odpowiedniego oświetlenia, które nie tylko umożliwi klientom dokładniejsze zapoznanie się z oferowanymi przez nas towarami. Jeżeli handlujemy roślinami, dobrze dopasowane światło sprawi, że będą się one prezentowały jeszcze korzystniej, a przy tym będą w stanie przetrwać długie godziny kiermaszu.
Pamiętajmy o tym, że niektóre rośliny, przy braku światła, mają tendencję do zwijania liści, czy kwiatów. Jest to naturalna reakcja na zapadający zmierzch, niezależnie od pory dnia – spójrzmy chociażby, jak zachowują się rośliny w czasie bardzo pochmurnej pogody, np. przed burzą. Zapewnienie im optymalnej ilości światła pomoże w odpowiedniej ekspozycji.
Jak wybrać optymalne oświetlenie do namiotu handlowego? Choć pisaliśmy już o tym w jednej z naszych wcześniejszych publikacji, warto w kilku słowach przypomnieć najważniejsze zasady. Przede wszystkim, wybieramy oświetlenie wiszące. W ramach imprez targowych, organizator udostępnia wystawcom źródło prądu, do którego podpinamy wszystkie nasze lampy. Jeśli zdecydowaliśmy się na jeden duży kiermasz, zorganizujmy go w takim miejscu, aby również mieć możliwość skorzystania ze źródła zasilania elektrycznego. Jeśli takiego nie ma, rozważmy organizację kiermaszu ogrodniczego w namiocie w takich godzinach, gdy możemy skorzystać z naturalnego światła słonecznego.
Dodatkowo, warto zadbać o elementy dekoracyjne – np. w postaci lampionów. W trakcie targów oraz kiermaszów ogrodniczych nierzadko zdarza się, że klienci poszukują również oświetlenia do swojego ogrodu lub na działkę. Jeśli my posiadamy je w naszej ofercie, warto wyeksponować produkty, pokazując „na żywo”, jak będą się prezentowały w trakcie użytkowania. Jeśli zatem sprzedajemy ogrodowe lampiony – zawieśmy kilka sztuk. Jeżeli oferujemy latarnie solarne, wbijmy kilka z nich w ziemię przed wejściem do naszego namiotu. Warto je przedtem naładować lub naświetlić, by klienci mogli zapoznać się z atrakcyjnym efektem końcowym.
Co jeszcze warto wiedzieć? Przypomnijmy, że namioty handlowe Das Company są niezwykle łatwe i szybkie w montażu. Można je rozłożyć na dowolnym rodzaju podłoża, zatem nie ma znaczenia, czy targi ogrodnicze odbywają się na świeżym powietrzu, czy w krytej hali. Jeżeli nie posiadamy jeszcze własnego namiotu, warto rozważyć jego zakup. Nie ma przy tym znaczenia, że same targi odbywają się np. już za kilka dni – bez wątpienia zdążymy!
Sama realizacja i wysyłka zamówienia przebiegnie już nawet w 24 h, zaś rozłożenie namiotu również nie zajmie nam więcej, niż kilka godzin. Dodatkowo, zamawiając namiot handlowy w Das Company możemy skorzystać z intuicyjnego kreatora, który pozwala na jak najlepsze dopasowanie obiektu do naszych potrzeb. Jeśli zdecydujemy się na model z systemem Multi-size, będziemy mogli dowolnie zmniejszać lub powiększać namiot z użyciem dodatkowych modułów, które ułatwią dopasowanie wymiarów do danej okoliczności. Dzięki temu będziemy mogli brać udział we wszystkich wydarzeniach branżowych, niezależnie od rozmiaru danej imprezy.
Ta strona wykorzystuje pliki cookie do analizowania ruchu i mierzenia skuteczności reklam. Więcej informacji o tym, jak używamy plików cookie